Veilige betaling

Zoeken op

Waarom lukt het niet om in mijn Klantenzone in te loggen?

Twee mogelijke verklaringen:

- Ofwel is het wachtwoord dat u hebt ingevoerd, onjuist of niet gekoppeld aan de ID die u hebt opgegeven.

Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik op de link 'Paswoord vergeten'. U ontvangt dan een e-mail met een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Kijk ook eens in uw ongewenste e-mail (spam) mocht u de e-mail niet ontvangen.

- Ofwel stemt de ID (e-mailadres of gebruikersnaam) die u hebt opgegeven, niet overeen met de ID die u voor de aanmaak van uw Coyote-account hebt gebruikt.

Bent u uw ID vergeten? Uw ID is de gebruikersnaam of het e-mailadres zoals gekozen bij de aanmaak van uw account. Kunt u het zich niet meer herinneren? Contacteer ons dan op 010.47.14.90, op maandag t.e.m. donderdag van 9.00 tot 18.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur. Wij zullen er alles aan doen om u opnieuw toegang te geven tot de website.

Heeft het je geholpen?
Dank u voor uw antwoord.