Coyote is partner van de nieuwe BOB campagne die gisteren van start ging en sensibiliseert zijn 900.000 gebruikers voor de gevaren van alcohol achter het stuur.
Concreet zal Coyote tot 31 januari 2016 bij het opstarten de boodschap van de BOB-campagne op het scherm van zijn toestellen laten verschijnen evenals op de smartphone applicatie: “Beetje BOB bestaat niet, de echte BOB heeft 0 op. ”
Dit is niet de eerste keer dat Coyote deelneemt aan een actie rond de verkeersveiligheid: Coyote was al partner van de in juni laatstleden gelanceerde BOB-campagne. Het community systeem werkt sinds 2013 ook samen met de politie die op elk moment waarschuwingsberichten op de schermen kan plaatsen. Sinds het begin van de samenwerking zijn op die manier bijna 700 berichten door de politie verstuurd op het Coyote netwerk.
Vincent Hebert, CEO van Coyote Systems Benelux: “Door zijn gebruikers de kans te geven om te anticiperen op de verschillende gevaren die zij kunnen tegenkomen op de weg, draagt het Coyote-systeem al actief bij aan de verkeersveiligheid. Het is met genoegen dat wij nu opnieuw ons systeem ter beschikking stellen om onze circa 900.000 gebruikers in België te sensibiliseren voor gevaarlijk gedrag zoals drinken achter het stuur.”
Van Hoof Guy